Засідання педагогічної ради на тему «Проблема розвитку учнівського самоврядування»

25 грудня 2014 року відповідно до Плану роботи школи на 2014-2015 н. р. у школі відбулося засідання педагогічної ради на тему «Проблема розвитку учнівського самоврядування».

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244680.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244698.JPG

На порядку денному розглядалися наступні питання:

1. Завдання, принципи діяльності та існуючі моделі органів шкільного самоврядування. (Заступник директора з ВР Макаренко І. В.)

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244711.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244710.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244740.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244750.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244769.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244778.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244786.JPG

2. Діюча модель самоврядування у школі. Школа лідерів учнівського самоврядування. (Педагог-організатор Покотило О. І.)

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244793.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244797.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244806.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244816.JPG

3. Учнівське самоврядування у сучасній школі як засіб згуртування колективу школярів. (проекти, програми, КТС, які можуть реалізувати органи самоврядування школи) (Класний керівник 6-В класу Супрун І. М.)

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244820.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244824.JPG

4. Модель учнівського самоврядування класного колективу. (Класний керівник 8-Б класу Крупа Л. М.)

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244830.JPG

/Files/images/pedrada_z_vih_roboti/PC244838.JPG

На засіданні педагогічної ради розглядалися завдання та принципи учнівського самоврядування. Вчителі були ознайомлені з результатами діагностичного опитування учнів щодо роботи органів самоврядування в школі. В ході проведення педради колектив розглянув різні моделі організації учнівського самоврядування, що існують в школах України, оцінив їх переваги та недоліки. Педагоги порівняли найпоширеніші моделі самоврядування з існуючою у нашій школі. З метою удосконалення роботи учнівського самоврядування педколектив обрав оптимальну модель для втілення в практику роботи школи.

Заступник директора з виховної роботи І. В. Макаренко

Кiлькiсть переглядiв: 208