Опис педагогічного досвіду вчителя англійської мови


Загородньої Людмили Олександрівни

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/IMG_7328 — копия.png

Освіта – вища

Закінчила:

Кіровоградський педагогічний університет ім. В. Винниченка.

Здобула кваліфікацію вчителя «Англійської мови та зарубіжної літератури, української мови та літератури основної та старшої школи»

Місце роботи : ЗШ І-ІІІ ступенів №8 Світловодської міської ради

з 2004 року по даний час

В 2010-2011 н. р. здобула ІІ кваліфікаційну категорію

З 2017 року – класний керівник 5-В класу

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P1016572.JPG

"... Пізнання дитиною світу починається з пізнання людини, а людина відкривається перед дитиною в образі матері, батька і вчителя."

В.О.Сухомлинський


/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P1016602.JPG

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P1016595.JPG

Я працюю вчителем 13 років. Люблю свій предмет і з задоволенням ділюсь знаннями зі своїми вихованцями.
Сучасний учитель іноземної мови - учитель, який докорінно переосмислив свою роль у навчально-виховному процесі з урахуванням новітніх рис суспільства: розвиток комп'ютерного інтелекту та усвідомлення, що англійська мова є лідером у міжнародному спілкуванні.
Практика показала, що при використанні на уроках англійської мови інтерактивних методів навчання учні запам’ятовують матеріал майже повністю.
Працюючи з учнями початкових класів, помітила, що найкраще учні запам’ятовують матеріал угрі. Вважаю, що гра розвиває допитливість та зацікавлення учнів до предмета.

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P1016578.JPG

У початкових класах діти не сприймають довгих пояснень, тому намагаюся будь-яке пояснення проводити у формі бесіди та діалогу. Увагу маленьких школярів також можна привернути яскравими іграшками, картинками, наочними предметами, розучуванням пісень за допомогою міміки та жестів.
Часто використовую технології, що забезпечують комунікативну діяльність, тобто,інтерактивні технології:«Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм», «Навчаючись – учусь» в основі яких лежать принцип безпосередньої участі кожного учня, пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри.

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P1016601.JPG

В своїй роботі використовую власноруч зроблену наочність, роздатковий матеріал. Продумую тип, структуру уроку, чітко визначаю його навчальну, виховну та розвиваючу мету. Намагаюся вдало здійснювати мотивацію навчальної діяльності учнів, щоб викликати інтерес до предмету та до навчання, створювати доброзичливу атмосферу співпраці.
Комунікативну спрямованість реалізую шляхом моделювання реальних комунікативних ситуацій, які сприяють засвоєнню мовленнєвих одиниць у типових комунікативних контекстах. Для цього в практиці своєї роботи використовую інноваційні технології навчання: роботу в групах і парах.
( «Шкільні предмети» - 5клас, «Одяг» - 5клас, «Спортивні уподобання» - 3 клас). Вони сприяють розвитку навичок критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів.

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P1016591.JPG

Застосування комп’ютерних технологій є доцільним під час тренування та закріплення вживання часових форм.
Беру активну участь у проведенні тижня англійської мови у школі, випуску стінгазет до Дня Святого Валентина, Нового Року та Великодня.
Мої учні цього року стали учасниками інтерактивного конкурсу «Puzzle».

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P1016585.JPG

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P4264331.JPG

Для того, щоб реалізувати поставлені перед собою цілі, постійно перебуваю у пошуках методів виховання і розвитку дітей засобами свого предмета в процесі навчальної та позакласної діяльності.
Я переконана, що постійно знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися – це єдиний можливий шлях сучасного педагога.

/Files/images/zagorodnya_loatestatsya_2018/P1016589.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 373